| Homepagina |
Help
Zoeken
Gebruikers
Kalender
|
| Welkom gast ( Inloggen | Registreer ) | Validatie e-mail opnieuw verzenden |
![]() ![]() ![]() |
| Guske |
Gepost op: 19-2-2010, 18:14
|
|
iDTV fan Groep: Members Berichten: 23 Gebruikers nr.: 3013 Woonplaats: lanaken Geregistreerd op: 10-12-2006 |
Het begon allemaal zo mooi destijds met de samsung decoder, na volle tevredenheid moest ik dan ook het nieuwe type decoder hebben toen ze uitkwamen.
Kon dit tweedehands weten te bemachtigen met smartcard voor een prikje. Pas toen ik voor het zoontje de drie tekenfilm zenders erbij wou nemen, heb ik telefonisch naar INDI gebeld en die hebben zonder problemen toen de kaart en decoder op mijn naam gezet en alles was in orde. Nu zijn we 2010 en ik kon weer voor een prikje een decoder kopen en leek me wel handig voor op de slaapkamer. Nu heb ik precies een maand kunnen kijken en sinds vandaag staat er " deze smartcard is niet geactiveerd..." Dacht even bellen, maar nu krijg je die boeven van telenet aan de lijn; Ging als volgt... Hallo , ik heb problemen met de kaart van mijn Indi decoder... sorry meneer , maar wij ondersteunen deze decoders niet meer Dus en daar hield het op. Maar als ze zo denken dat ik via deze weg klant word van telenet, kunnen ze voor mij .......... |
| Thierry1984 |
Gepost op: 20-2-2010, 01:10
|
|
iDTV freak Groep: Members Berichten: 164 Gebruikers nr.: 4402 Woonplaats: Holsbeek Geregistreerd op: 9-8-2008 |
Ze ondersteunen die nog wel hoor want ze verkopen op hun website nog extra zenderpakketten voor den Indi box. Dus ik zou nog eens terug bellen mss is het al wel direkt inorde want ik heb ondervonden dat bij Telenet de ene medewerker de andere niet is. Als men dan toch nog zegt dat ze de indi box niet meer ondersteunen dan moet je ze maar confronteren met het feit dat ze wel nog zenderpakketten aanbieden voor de indi box.
|
| Guske |
Gepost op: 20-2-2010, 16:17
|
|
iDTV fan Groep: Members Berichten: 23 Gebruikers nr.: 3013 Woonplaats: lanaken Geregistreerd op: 10-12-2006 |
Op aanraden van Thierry1984 heb ik deze morgen om 10.00uur nog maar eens kontakt opgenomen met telenet.
Kreeg een vriendelijke man aan de lijn die het kaart nummer vroeg en zei dat de kaart binnen de 4 uur het moet doen. Om 14.30 nog niets en heb toen maar terug gebeld. Nou na een half uur van de een op het ander gestuurd te worden, had ik eindelijk een technicus die het nummer van het apparaat en het nummer van de kaart vroeg. Zodat hij het op mijn naam kon zetten en het terug kon aktiveren. En ik heb terug beeld van af 17.00uur eind goed, al goed |
| Thierry1984 |
Gepost op: 20-2-2010, 18:43
|
|
iDTV freak Groep: Members Berichten: 164 Gebruikers nr.: 4402 Woonplaats: Holsbeek Geregistreerd op: 9-8-2008 |
Idd eind goed al goed en zoals ik al zei de ene medewerker is de andere niet. Sommige zijn echt te stom om te helpen donderen zo ben ik ook eens naar het Telenet center geweest toen ik een 2de box had om multi te laten activeren (om abbonnee zenders op beide boxen te kunnen ontvangen) Diene eerst pee zei toen dat hij eerst een dossier moest op sturen en dat het na een week pas geactiveerd zou zijn, na een week was het nog niet inorde. En dan ben ik maar eens terug geweest en toe was het een medewerker van vreemde origine ahwel die wist het beter dan den Belg van de week ervoor want die heeft alles meteen via de computer inorde gebracht een dossier opsturen dat moest helemaal niet.
|
| Guske |
Gepost op: 2-3-2010, 10:47
|
|
En zo zie je maar dat ze je uiteindelijk toch afzetten.
Die laatste persoon had de kaart meteen geactiveerd, maar vandaag wel een rekening van 50euro voor activatie kaart. |
| master-mag |
Gepost op: 2-3-2010, 11:20
|
|
Moderator Groep: Moderators Berichten: 5463 Gebruikers nr.: 956 Woonplaats: belgie Geregistreerd op: 21-7-2005 |
dat vinden ze bij telenet de normaalste zaak van de wereld,bij elke up of downgrading (als er geen speciale actie is) 50€ vragen,
daar verdiennen ze nogal op zenne. -------------------- greets van master-magic
satelliet DB 8000S-C HD PVR + TVV,Euro1080,telesat (humax 2000 te koop) & Telenet IDTV (ADB 2000 HD digicorder met HD+ pakket). Logitech harmony 885 Satdigitaal.be Tv-Digitaal.be Aanbod zenders Belgie -------------------------------------------------------------------------------- |
| Thierry1984 |
Gepost op: 8-3-2010, 01:21
|
||||
|
Toen je uw box pas gekocht had heb je toen moeten betalen om uw kaart te activeren? Zo ja dan zou ik nu die 50 Euro niet meer betalen want je hebt tenslotte niet gevraagd om die kaart te laten deactiveren zo nee dan is het enigsinds normaal dat je moet betalen want tenslotte is dat voor iedereen hetzelfde. Ik heb ook 50 Euro moeten betalen om mijn kaart van mijn 2de hands digicorder te laten activeren het voordeel is wel dat je met een Telenet box er nog iets aan hebt 2 weken tot een maand alle zenders "gratis" en dat heb je niet met een Indi box.
Ik vind het eigenlijk best wel raar dat ze daar zoveel geld voor aanrekenen en de modem en switch daar rekenen ze niets voor aan. Ik heb er toch nooit iets van zien staan op de factuur. |
||||
| vortex155 |
Gepost op: 15-3-2010, 16:38
|
|
iDTV freak Groep: Members Berichten: 148 Gebruikers nr.: 5306 Woonplaats: St Mariaburg Geregistreerd op: 29-12-2008 |
Wacht maar tot je ooit je opzeg doet bij telenet dan trekken ze alle registers open om jou het leven zuur te maken.
-------------------- DvB-T user, Sat User, anti cable lobby
Digitaal Tv in Flanders sux dankzij Telenet en Belgacom
|
1 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen (1 gasten en 0 anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:
![]() |
![]() ![]() ![]() |
Integrated by Koudanshi v1.4I © 2004 Bulletin Board Module.