| Homepagina |
Help
Zoeken
Gebruikers
Kalender
|
| Welkom gast ( Inloggen | Registreer ) | Validatie e-mail opnieuw verzenden |
![]() ![]() ![]() |
| rudne |
Gepost op: 2-1-2010, 20:27
|
|
iDTV toeschouwer Groep: Members Berichten: 2 Gebruikers nr.: 6785 Woonplaats: houthalen oost Geregistreerd op: 2-1-2010 |
Ik zit met een probleemke,ik heb een 5.1 samsung home cinema(ht-z325)maar vind bij het afspelen van audio muziek het geluid wat dof klinkt,nu wou ik mijn 10 jaar oude pioneer equalizer erop aansluiten,zou dat mogelijk zijn?
|
| Sylvester |
Gepost op: 2-1-2010, 20:53
|
![]() iDTV freak Groep: Members Berichten: 1291 Gebruikers nr.: 1314 Woonplaats: Geregistreerd op: 18-9-2005 |
tijd voor een nieuwe audio installatie?
Als je 5.1 geluid wil houden, gaat dat niet. Dat wordt digitaal volledig verwerkt in de versterker. Probeer eens met andere luidsprekers. Meestal zit het probleem in de luidsprekers, niet in de versterker. -------------------- Windows computers, on a quiet night you can hear them all reboot...
|
| rudne |
Gepost op: 2-1-2010, 22:27
|
|
iDTV toeschouwer Groep: Members Berichten: 2 Gebruikers nr.: 6785 Woonplaats: houthalen oost Geregistreerd op: 2-1-2010 |
Maar ik heb de home cinema pas gekocht,bij films is het geluid zeer goed,maar ik wil het soms ook gebruiken voor muziek af te spelen,en dat is dan minder.Mischien dat andere front luidsprekers het toch kunnen veranderen,moet het toch maar eens bekijken,bedankt voor de snelle reactie
|
| Jupiter8 |
Gepost op: 4-1-2010, 14:25
|
![]() iDTV freak Groep: Members Berichten: 319 Gebruikers nr.: 1708 Woonplaats: Haaaaselt Geregistreerd op: 12-12-2005 |
ik neem an dat je een stereo-bron aansluit op een stereo-ingang op de 5.1. Ik neem ook aan dat je 5.1 versterker op 'stereo' staat afgesteld dan? Dit is belangrijk, anders luister je misschien naar mono of een nep-5.1-geluid wat idd het probleem kan veroorzaken...
-------------------- TV & things gear:
Onkyo 7.1 AV-amp & B&W 5.1 speaker system. Panasonic Blue-Ray BD35, internet connected.
Philips DVD-recorder.
Nintendo WII, internet connected.
Xtreamer media player, internet connected.
LG LCD TV.
|
1 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen (1 gasten en 0 anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:
![]() |
![]() ![]() ![]() |
Integrated by Koudanshi v1.4I © 2004 Bulletin Board Module.